AGCIYIZ ANTCAMP 2012

2011’deki son yazımın üstünden bir senecik bile geçmeden tekrardan sizlerleyim 🙂 İş, güç, tembellik, tatil derken uzun zaman geçmiş aradan. Ağcıyız’da büyüdü bu sürede 3. yaşını yarın kutlayacağız.Yeni yaşında yeni yazarlarla eski günlerindeki gibi canlı olacağına şüphe yok, uyusun da büyüsün olmuyor yazmadan. Daha fazla uzatmadan bu seneki doğumgünü yazısını yazacak Oğul’un da işlerine fazla karışmadan başlayalım AĞCIYIZ ANTCAMP’i anlatmaya. Samimiyetle söyleyebilirim ki teknik olarak hiçbir şey bulamayacağınız bu yazıda, uygun fiyatlı kamp tatili ve daha önemlisi Ağcıyız ruhunu elimden geldiğince yansıtmaya çalışacağım. Bu yazıyı seneler sonrasında anıları canlandırma motivasyonu ile yazacağımdan biraz uzun olacak. Beni bu şeyler açmaz özet geç diyenler son paragrafa zıplayarak saygı ve sevgilerim ile bitirebilirler:)

Geçen sene ortaya atılan kamp yapma fikri her güzel plan/proje gibi hepimizi heyecanlandırmıştı. Ancak konu toparlanıp işe koyulmaya geldiğinde heyecanlanan bizler seneye kesin gidiyoruz diyebildik en fazla:) Ama olsun geç oldu, güç olmadı çok da güzel oldu. Yazılan yazılardan da kolayca anlaşılabildiği gibi Ağcıyız insanları olarak zaman limitlerini sonuna kadar kullanmayı seviyoruz ama sözümüzü de tutuyoruz. Güzide AĞCIYIZ topluluğundan herkes elinden geldiğince takvimini ayarlamaya çalıştı ve 11 ağcı Yenikapı-Bandırma İDO biletlerini aldılar. Bugüne kadar yüzlerce switch/router’ı ayağa kaldıran bu ekip 5 çadırlık bir kamp network’üne de el atacaktı 🙂

Faz 1 – Önhazırlıklar

Herkesin bir ucundan tutmasıyla hazırlıkları tamamladık. Kendimize güvenimiz tamdı çünkü;
-AĞCIYIZ Brandamız
-2 adet Frizbimiz
-Makarnalarımız
-Kormatiğimiz
-Çamaşır ipimiz hazırdı:)

Her önemli çalışma öncesi yapılan teknik/taktik toplantı gibi bir gün öncesinden ekipman ve görev dağılımlarını yaptık. Ertesi sabah 8:15’te Yenikapı’da buluşmak üzere sözleştik.

Faz 2 – Ulaşım ve Ant Camping İlk İzlenimler

30 Haziran Cumartesi 11 kişilik dev kadro Yenikapı’dan İDO ile bandırma yollarına koyulduk. 2 saat 15 dakika süren yolculuğumuz ardından İDO iskelesinin sağ çaprazındaki dolmuş duraklarından Erdek dolmuşlarına bindik. 20 dakika sonra Erdek yolu üzerinde ANT Camping’de indik. Önce tüm ekip tamam mı bir kontrol ettikten sonra ekipman kontrollerini sadece bir mat fire ile atlatmak gayet sevindiriciydi.

ANT Camping’de bizi sakin bir amca karşıladı ve bizi şöyle denize sıfır çamların altındaki çadır alanımızı gösterdi ve bizi kilit adam ile tanıştırdı. Aslında pek de emin olmayan Emin ve bisikleti. Sağolsun tüm market ve tabak/çanak ihtiyaçlarımızı karşıladı sıkılmadan. Beklentilerimizin çok üzerinde bir yerdi ANT Camping.

Faz 3 – Kurulum, İlk Deneyimler, Malaking

Çadırlarımızı 5 dakikada kurduk, kamp moduna geçtik ve kısa süre sonra AĞCIYIZ Brandamız ağaçların arasındaki yerini almıştı. Öğle yemeğini düşünenler, uyumayı düşünenler ve yüzmeyi düşünenler herkes ayrı telden çalabiliyordu, şehirden uzak deniz kıyısında ve çamların altında püfür püfür esen bir yerde olmak insanı o kadar rahatlatıyordu ki hiçbir şey yapmadan öylece durmaktan bile keyif alabiliyorduk. Zaten kampta mangal-deniz-malaking(rahatça yatmak) loopuna girdikten sonra kimsenin bunu sona erdiresi gelmez ki öyle de oldu devamında.

Atakani the mangal master, 11 ağcıyı beslemenin zor olacağını düşünüyordu ancak diğerleri Atakani’ye teşekkürlerini mangalcının en iyi dostu KORMATİK ile sundular. Mangalımızın ateşi 2 gün boyunca tüttü, bizi doyurdu.

Mangaldan sonra doğal olarak kampa damgasını vuran besinimiz karpuzdu. 16 kiloluk karpuzumuzu karpuz üstadı Tugay büyük bir ustalık ile bize sundu. Tugay’ın karpuzlarının keyfini gerek sabah kahvaltılarında gerekse de mangalın yanında sürdük. Sinek korkularımız ile “Kenelere karşı da etkili” olan DEFANS spreyi kullanmaya hiç gerek kalmadı püfür püfür esen rüzgar sağolsun.

Erdek Ant Camping hakkında diğer akılda kalanlar ise;

-Özellikle küçük çocuklar ve komşu kampçıların AGCIYIZ.NET nedir soruları?

-Yeterince içecek siparişi verince motoru ile çadırınıza kadar servis yapan market

-Menüsünde 1 top dondurma 1TL, çerez, kola ve 10 TL’ye aldığınız voleybol topundan başka birşey olmayan sahil kafesi

-Çiğ börek umudu ile gittiğimiz Dinazorlar Tatil sitesinde okey’e dönen amcanın bizi yabancılara satışımız yok diyerek kibarca kovması

Faz 4 – Sonlandırma

Atakani bir çavuş edasıyla ekibini kurar ve dosdoğru kamp ateşi için odun aramaya! Sahilde kamp ateşi gerçekten muhteşemdi ve AĞCIYIZ ekibi, bir YDS klasiği olan Şargoz Kültürü ile tanıştı. Kamp ateşinin yanında neden fener diye soracak olursanız, o da hassa Şargoz çalışmaları için gereken aydınlatma.

2 gece 3 günlük kısa tatilimizde, denizde ayaklara batan dallar, kabak gibi yırtılan mayolar, parmakarası niteliğini kaybeden terlikler ve daha birçok anıyı ardımızda bırakarak Emin ile de helalleştikten sonra sağ salim Ant Camping’e veda ettik. Umuyorum ki seneye bir değil iki futbol takımı olarak sahadaki yerlerimizi alırız. AĞCIYIZ ekibi ve dostlarıyla birlikte daha nice AĞCIYIZ kamplarına diyorum.

Herkes için çok değişik bir deneyim olan bu güzel kamp için başta Gökhan olmak üzere tüm AĞCIYIZ ekibine çok teşekkürler.